Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcus27
Familia
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 11:54, 14 Lut 2009 Temat postu: nauka tat2 przez monitor? |
|
|
w seci jest sporo filmikow które pokazują proces tatuowania czy można z nich się czegoś nauczyć?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wietrzykwlkp
Dobry znajomy
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 23:32, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
może cos tam zapamietasz ale nie duzo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coperone
Mentor
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 1247
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bruksela/Łapy
|
Wysłany: Czw 23:36, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
chyba niewiele
|
|
Powrót do góry |
|
|
eSoeS
Świeżak
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 0:21, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
... Ale zawsze coś. Obserwując człowiek się uczy, inaczej po cholerę obserwować, ale żeby czegoś się nauczyć obserwując trzeba umieć myśleć, analizować etc...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcus27
Familia
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 12:27, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
to fakt ale faktem jest też że lepiej popatrzeć na żywo na pracującego artyste. przyglądasz się pilnie tym konkretom którym chcesz i analizujesz a na filmiku to działa tylko na wzrok a reszta zmysłów dupa... bo i dzwięk maszyny nie taki jak w realu
|
|
Powrót do góry |
|
|
eSoeS
Świeżak
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 15:52, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Biorąc pod uwagę jeszcze że w sieci jest dużo filmów o małej rozdzielczości to utrudnia nieco obserwację. Im więcej widać i im bardziej wyraźnie tym lepiej, resztę sobie człowiek domyśli, potem najlepiej byłoby spróbować naśladować to co się zobaczyło. W rzeczywistości będąc osobiście przy samym procesie jest o niebo lepiej się czegokolwiek nauczyć, bo nie dość że widzi się w trzech wymiarach to można i podpytać tatuatora , a w filmie trzeba dużo się podomyślać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|